Preskočiť k hlavnému obsahu »

Vyhľadávanie na stránkach
Vítajte v čajovom dome! Gadgets powered by Google

Navigácia kategórie:

Obchodné pravidlá

Objednávka

Po odoslaní objednávky Vám príde potvrdzujúci e-mail o prijatí Vašej objednávky. Obsahuje výpis obsahu celej objednávky. Prijatá objednávka je záväzná a obdržamním potvrdzujúceho mailu vzniká kúpna-predajná zmluva medzi kupujúcim a predavajucim!

Spôsob objednania:
- prostredníctvom nášho on-line obchodu.
- osobne v našom kamennom obchode

Stornovanie objednávky:  
Vašu, už zadanú objednávku môžete stornovať do 24 hodín od jej odoslania týmito spôsobmi:
- e-mailom na: cajovydom@gmail.com
- telefonicky na čísle: 0944 161 967 (počas otváracích hodín našej predajne)



Zrušenie objednávky:  
V prípade, že si Vašu objednávku na osobný odber nevyzdvihnete do 5 pracovných dní, dôjde k jej zrušeniu.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy (Zásielkový obchod)

Kupujúci má v zmysle §12 zákona 108/2000 Z.z. v znení neskorších predpisov právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa doručenia tovaru. Odstúpiť môže kupujúci tak, že túto skutočnosť oznámi predávajúcemu, a to elektronicky na emailovú adresu cajovydom@cajovydom.sk alebo písomne na adresu predajcu Tea Trade Slovakia, s.r.o., Rastislavova ul. 2 821 08 Bratislava. Pri odstúpení je nutné uviesť číslo objednávky, dátum nákupu a predložiť originál dokladu o kúpe tovaru.

Pokiaľ tovar kupujúci už prevzal, je povinný pri odstúpení od zmluvy tento tovar vrátiť na vlastné náklady predajcovi. Tovar posielajte doporučene a poistený (nie na dobierku) za nasledujúcich podmienok:
- tovar by mal byť vrátený v pôvodnom nepoškodenom obale (ak tomu tak nie je, viď ďalší bod)
- tovar nesmie byť použitý
- tovar musí byť nepoškodený
- tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.)

V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako v pôvodnom neporušenom stave a obale, je kupujúci povinný nahradiť predajcovi náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (poškodený obal, neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.).

Predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú sumu v plnej výške v čo najkratšom termíne na účet kupujúceho .

Expedícia tovaru

Objednaný tovar expedujeme spravidla do 5. pracovných dní od prijatia objednávky, prostredníctvom Slovenskej pošty. Dodacia lehota pošty je spravidla 2-3 pracovné dni. V prípade, že objednávka prekročí našu skladovú zásobu, môže sa dodanie predĺžiť na 14 dní. V takomto prípade Vás budeme kontaktovať, aby ste svoju objednávku s predĺženým dodaním potvrdili.

Opakovaná expedícia tovaru

Ak si tovar, z vašeho zapríčinenia nepreberiete, tovar Vám na Vašu žiadosť opätovne zašleme, pričom znášate všetky náklady spojené s opätovným doručením (tj. 1,63 Eur za doposlanie a 2,62 Eur za poštovné). Tovar expedujeme až po úhrade sumy navýšenej faktúry na náš bankový účet (262 385 3287/1100 - Tatrabanka a.s.).

Osobný odber

- objednávky na osobný odber je možné odobrať, na druhý deň po objednaní.
- tovar je nutné odobrať do 5. pracovných dní, inak bude objednávka zrušená.
- odberným miestom je naša predajňa a to v čase otváracích hodín.

Platby

- dobierkou, prostredníctvom Slovenskej pošty
- hotovosť pri osobnom odbere v našom kamennom obchode (osobný odber možný po predchádzajúcom dohovore)

Poštovné a balné

Pri objednávkach je poštovné a balné 5 Eur v rámci Slovenska.

Zľavy a vernostné programy

viď. zľavy a vernostné programy

Zasielanie do zahraničia

Podmienky sú podobné ako pre Slovensko, až na:
- minimálny odber pre zahraničie je stanovený na 20 Eur.

Poštovné sa riadi cenníkom služieb Slovenskej pošty.
- cena listovej zasielky 2. triedy - List svet
- cena balíka 2. triedy - Balík svet

Balné
- za balné si učtujeme 0,50 Eur

(O skutočnej cene objednávky a poštovného v závistlosti na váhe dostupného tovaru a obalového materiálu Vás budeme informovať mailom a vyžadujeme následné odsúhlasenie a potvrdenie objednávky)

Tovar Vám zašleme po potvrdení a uhradení čiastky s nami určeným variabilným symbolom uvedeným na vystavenej faktúre na náš bankový účet.
EUR - 262 385 3287/1100 - Tatrabanka a.s., resp. CZK - 220 023 3991/2010 Fio banka, a.s.

Ochrana osobných údajov

V elektronickom obchode cajovydom.sk plne rešpektujeme vaše súkromie. V záujme poskytnutia plnohodnotných služieb, potrebujeme vedieť niektoré vaše osobné dáta. Niektoré údaje poskytnuté pri využívaní služieb obchodu majú povahu osobných údajov v zmysle Zákona č. 52/1998 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Čajový dom.sk sa týmto zákonom v plnej miere riadi.

Vaše osobné dáta v našom elektronickom obchode sú chránené pokročilými metódami kryptovania.

Tieto dáta sú v rámci obchodu dôverné a nie sú poskytované žiadnym iným subjektom.

Vážime si vašu dôveru a chránime vaše súkromné dáta pred zneužitím.

Reklamácie

Prípadnú reklamáciu adresujte na:
e-mail: cajovydom@gmail.com
alebo na tel. číslo: 0944 161 967 (počas otváracích hodín našej predajne)